Alla inlägg under mars 2014

Av Mia - 26 mars 2014 14:08

Japp.....


Jag har äntligen en liten aning av VÅRKÄNSLOR   


Energin börjar återvända och även glädjen.

Skönt tycker jag då de e så tråkigt att bara känna ovilja och trisstes.


Så nu ska jag äntlign orka ta tag i min att göra list.


Och jag har laddan ner lite ny musik så nu går sterion i köket för full volym.


Och på fredag blir det in shoppingtur till calles för att fylla på dricka föråden     


På lördag förmiddag ska vår pärla städas och tvättas   


 



För på lördag kväll ska vi anväda oss av både bil och tysklands spriten   



Alltså är livet rätt så härligt ändå   


Av Mia - 19 mars 2014 08:21

Hej alla   


Ja så va det onsdag igen...tiden går så fort.


I går var jag hos Sandra och mitt älskade lilla gryn Hugo.


Jag var med hos dagmamman och hämta honom....åh blev alldeles varm i hjärtat när jag såg att han blev jätte glad när han fick syn på mig   


Dagmamman Beth sa att barnen nästa bråkat om vems #mormor som skulle hämta vem   


Jag väntar också på en #alkohol leverans så jag kan göra mig en liter #Sangria till helgen   men då får jag ju höja värmen här inne och starta gasolvärmen på alltanen så man riktigt kan gotta sig   


Hatar detta jävla #väder som alltid råder i detta land   


Nu ska jag gå upp och #sy ihop en dyna till en #båt och man klarar livhanken idag också.


 


Glömde säga att jag har klippt av mig håret...och blev sjukt nöjd med det   


 



Av Mia - 17 mars 2014 07:26

Så va jag hemma igen   


Visst har jag haft det underbart de sista 3 veckorna. Inte en dag under 22 grader, en mulen dag och inte en droppe regn.


Men det kan ju inte räknas som semester, jag har ju jobbat där...på Teneriffa.


Men det är en stor förmån med det jobbet jag har som #personlig assistent   


Nu sitter jag och letar bra #musik till våra #crusing turer. Måste ha lite nytt   


Så kom gärna med förslag och det ska svänga om låtarna ...så man inte somnar i bilen    det kan ju lätt hända ändå   


Här följer några exempel #sptify 


Ovido - Quiz & Flashcards