Alla inlägg den 16 januari 2016

Av Mia - 16 januari 2016 08:40

Lördag i dag .... Jisses hur gick det till ??
Jag var helt säker på att det var torsdag igår men det fick jag ju helt klart för mig att det inte var ?
Jag vet inte hur det kom sig men det beror säkert på att jag är sjukskriven ?
Så idag ska jag se till att en sadel till en 4-hjulning blir klar och lämnad.
Jag hoppas också att killen som ville köpa dörren ( den jag köpte fel ) kommer och hämtar den så jag slipper ha den i köket mer.
Davids lösdelar till hans #PontiacLaurentian ska limmas och sedan SKA dom åka här ifrån.

Som ni förstår så är det upprensning på gång.

Vi har förmycket som ligger och inte används och som inte ens är vårt.

Sedan är det dax att färdigställs #framsoffan till en #oldsmobil #nightieight

Jag hoppas också att jag får sålt #ljuslyktorna#loppissidorna#facebook

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards