Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Mia - 18 januari 2016 07:57

Helgen gick som vanligt i ett allt för snabbt tempo ? men jag är ändå tacksam ? vi går ju mot bättre tider nu.
Igår var vi på en liten #utflykt ?, kan ni tänka vi var och tittade på en liten #hundvalp ?
Och att #titta innebär ju #köpa ??? för bara titta går ju inte.
Så lilla #rosie ska flytta till #hagalund och vi kan hämta henne på söndag då hon är 8 veckor och klar för #flytt ??

Jag är klar med en sadel till en #fyrhjuling så idag ska det limmas en del.
Och denna veckan ska jag se till att bli klar med framsoffan till #oldsmobilen som ligger här.

Jag ska också se till att smyg sy på vår #pontiac #parisienne #innredning så att jag kan överraska gubben med att det är klart när han börjar tjata ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards