Direktlänk till inlägg 19 januari 2016

Lappmögel

Av Mia - 19 januari 2016 07:11

  Nu kommer tydligen det där satans lappmöglet. Vad ska det här att göra kan man ju undra ?


Ja jag har i alla fall levererat #fyrhjuling sadel och den blev ju hyfsad och godkänd av ägaren.


 


Limmat har jag också fått gjort och nu är det till att sätta på ryggdelarna som ligger och väntar.


Igår hade jag ett trevligt #fika besök också och det är alltid uppiggande. Det tackar jag för   


Den här attans felköpta dörren som står här är inte hämtad än vilket gör mig en aning #irriterad.


Det är inte enkelt att #städa runt dörr, sidofönster och karmar i köket   


Jag har funderat på det här med #middag

Det är alltid samma #bekymmer för mig.

Hur är det för er ???

En ide' slog mig igår, om man skulle försöka få några till att #dela #madsedel med varandra ?

Man hakar ju gärna uppsig och äter det samma vecka ut och vecka in   

Och jag tycker ju helt klart att det är roligare att laga #mat när man vet vad man ska laga   


Finns det fler än jag som #försöker #planera matsedel ?

Här gärna av er och kom med #idee'r 

Min hjärna har slut på förslag så här äts för det mesta samma saker vecka ut och vecka in   


Trots väder får ni ha en bra dag ....Det ska jag förska ha   

 
 
Ingen bild

maria

20 januari 2016 10:15

Vi går efter skolornas matsedlar :P eftersom vi har så kass fantasi på just mat...

Mia

20 januari 2016 19:05

Det gör inte jag heller längre. Jag gjorde periodvis när ungarna var små.
Men det hade helt klart blivit roligare att laga den där middagen om man redan visste vad man ska göra.
Och om man då kunde byta matsedel så kanske det hade varierat lite ...
Det var min tanke med det hela :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 31 januari 2016 04:58


Nej det skenar sannerligen inte ....allt går #sakta    Förstår inte hur jag ska kunna få något gjort idag ???   Jag #måste ju vara klar till att sätta på #klädseln tills på torsdag... hur det nu ska gå till med kiss och bajs träning och en ...

Av Mia - 29 januari 2016 18:35

Ja dagen började med att #gubben inte kunde röra handen      Här om dagen bet nämligen Missan honom när Rosie vill #leka med henne och då satt han ju klart där ivägen på golvet när hon skulle fly fältet      Så det fick bli till att stanna he...

Av Mia - 28 januari 2016 06:41


Jag trodde mitt #hjärta stannade igår      Jag skulle gå upp i och hämta något i syrummet och naturligtvis så hade jag #händerna fulla      Och där ligger förlängnings sladden      Vilket #jävla brak det blev, jag föll som en fura      ...

Av Mia - 27 januari 2016 09:16


God morgon alla    I måndags hämtade vi vår lilla Rosie och det går riktigt bra här    Hon är lugn och verkar nu ha gillat läget. Det gör ju klart inte katterna men del kommer nog gå bra så småningom   Systugan är full av jobb så jag måste sät...

Av Mia - 25 januari 2016 07:20

  Så kom då äntligen måndagen jag väntat på ??   I eftermiddag ska vi hämta hem #lilla Rosie ? Det ska bli #mysigt.   I övrigt har helgen bestått av #hobby #arbete. Jag har gjort klart för att sätta ihop en sittdel och två ryggar. Om allt går enligt ...

Skapa flashcards