Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av Mia - 23 oktober 2013 08:25

PartyLite är enligt mig det bästa av alla doftljus som finns.

Visst finns det dofter där också som jag inte tycker om men i det stora hela så luktaer ett doftljus från PartyLite 1000 gånger mer, bättre och längre är alla andra doftljus.


Under hösten, vintern och våren eldar jag upp cirka 12 teljus och 6 votivljus varannan dag   .


Deras ljushållare av alla slag är unika och jag har nog lyckats samla ihop 50 stycken under åren som gått.


Jag använder också alla ....inte på en gång men jag byter ofta på mina hyllor och bord.


Och äntligen på lördag är det dax igen för mig att hålla ett ljusparty   .

Jag ser verkligen fram emot detta.

Undrar bara vad jag ska bjuda på ???

Det är roligt att bjuda på något nytt och spännande varje gång.

Så idag får jag ta mig en ordentlig funderare på vad jag ska sätt på bordet till kaffet   .


Vad tycker ni ?

Förslag mottages tacksamt   .


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards