Alla inlägg den 31 januari 2016

Av Mia - 31 januari 2016 04:58

Nej det skenar sannerligen inte ....allt går #sakta 

 

Förstår inte hur jag ska kunna få något gjort idag ???

 

Jag #måste ju vara klar till att sätta på #klädseln tills på torsdag...

hur det nu ska gå till med kiss och bajs träning och en som vill #leka hela tiden.

 

På tisdag får de bli ett #akut besök på vårdcentralen då höften gör satans så ont efter fallet...det går ju inte innan för där sitter jag ju inte med Hugo inte.

Dessutom så kommer jag bli skickad direkt till rönten och det går ju inte med honom i sällskap.

 

Jag är skit #orolig för att det kommer bli akut operation på den då varje steg jag tar känns som knivar.

Och inga vidare värktabletter har jag heller inte, åt treo och alvedon i mängder igår.

 

Så är det någon som har några med bättre krydda så vet ni var jag finns    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards