Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Mia - 14 januari 2016 06:29

Hej 

Det var visst väldigt längesedan jag skrev något här....

Fy va dåligt av mig....nu får det ju bli skärpning på detta.


Det har ju verkligen hunnit hända en hel del sedan sist.


Jag har till att börja med sagt upp mig från jobbet i skogen....   vilket var det bästa jag kunde göra för mitt mående.

Nu kan jag ju pyssla på heltid   


Mitt älskade barnbarn har hunnit fylla 4 år   


Vi har varigt i USA på rundresa i 3 veckor    mitt livs bästa resa hittils.

Men vi har bestämt att en resa dit till får det ju helt klart bli i framtiden.


Min Pontiac LeMans -66 cab är klar så den har vi crusat runt i sommar med.


   


Nu är det projekt Pontiac Parisienne som gäller.

Japp ....vi har inporterat den första #Pontiac #Parisienne #1959 #convertible till Sverige från Puerto Rico.

Då det är meningen att den ska ut på våra svenska vägar i sommar så arbetas det för fullt.


   


Så ja det var en liten #uppdatering ....återkommer eventuellt senare idag eller i morgon med det som varigt och det som skall komma   



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards