Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Mia - 6 januari 2014 17:51

Ja idag blev det en mopedsadel som fick nytt överdrag....alltid något ...och killen som har mopeden blev glad.

Så nu har jag ju lyckats göra hans dag bättre och det känns bra för min del med.


Men nu är det dags att sy på allvar igen det ska nämligen bli en inredning till min Le Mans :)

   

Av Mia - 6 januari 2014 12:08

Ja som ni har förstått så e jag urusel på detta ....men nu ska jag verkligen skärpa mig.


Så God Jul.....Gott Nytt År


Min sjukskrivningstid är över och jag har börjat jobba igen...tack och lov.

Fy va drygt de e att bara gå hemma.

Inte för att jag har förlite att göra för det har jag ju inte.

Men känslan av att gå till ett jobb är ju bra för själen.


Och nu har jag fått in massor av syjobb så arbetsbrist råder inte här.

2 mopedsadlar

1 båtkapell

1 Ford Galaxi 1964

1 Mucery 1957

Och dessutom ska ju min egna Pontiac LeMans 1966 få en inredning den också.


Jag fick en bakmaskin....en sån som knådar och vispar i julklapp av gubben så bakning står ju också på schemat varje ledig dag så klart.....ÄLSKAR JU ATT BAKA.


Så har ni några goda recept så tar jag tacksamt emot dessa.

Även tips om hur man pyntar sina bakverk då jag är helt kass på detta.


Ha en bra dag alla ....och jag återkommer i veckan.....för nu e de skärpning som gäller.


Kram alla <3

Ovido - Quiz & Flashcards